Saturday 5 November 2011

GIVEAWAY: Fabulous lady planners!



I am very excited to present you with this fabulous giveaway!

As you might remember I announced it a while ago when I wrote a post about these customized planners for girls for 2012., which include much more than your average calendar and notes pages, they are made, based on Ženski rokovnik” Facebook page fan feedbacks and fully customized to accommodate even the most demanding fashionista’s schedule!

This giveaway will be for Croatia, Bosnia, Serbia and Slovenia only due to the fact that planners are made in Croatian language and I will be giving away 4 planners from above photo in total.

No worries, I will soon have another worldwide giveaway so stay tuned.

Here is how you can enroll to win one of these 4 amazing planners starting today and by the 11th November,2011. Midnight, the winner will be announced day after:

1.   Like La Passion pour la Fashion & Ženski rokovnik Facebook fan pages

2.   Follow this blog via Google friend connection and write your name, email address and which planner you would like to win based on my listed personality types, in the comment of this post confirming that you completed both steps.

Winner will be selected via random selection out of all participants who completed both steps.

Here are my 4 favorite cover designs, how to dress them up and their fashionista types. J


Le freak c’est chic

Fashion icon 

Glama mama 

The wild cat




Sneak peak of how they look inside you can see here, while the categories included are listed below.






These planners are available for purchase online, via Facebook, on promo stand in Avenue Mall in Zagreb for a limited time as well as in selected dm stores in Croatia!


Good luck lovelies!

77 comments:

  1. meni se najvise svidja roze tufnasti:)
    shugarhoneybaby@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Danijela Zrinski
    zrinski.danijela@gmail.com
    Može br. 3 :)

    ReplyDelete
  3. Maria Grgić
    mariagrgic@ymail.com

    Može br. 4

    :)

    ReplyDelete
  4. zrinka zujic
    zzujic@gmail.com
    4:)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Meni je najlepsi Fashion Icon, jednostavan i prelep, njega bih definitivno odabrala :)
    GFC: Aurora
    Name (i na fbu): Nikolovski Jovana
    Mail: jovanica23@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Ivana Zlački
    izlacki@gmail.com
    Ja bi THE WILD CAT... :-)

    ReplyDelete
  8. Martina Zlački
    martina-zlacki@net.hr
    The wild cat...

    ReplyDelete
  9. Samanta Sirotić
    ssdi136@net.hr
    i want točkasti!!!

    ReplyDelete
  10. Čula sam za ove planere, ali nisam ih nikada nigdje našla za kupiti. Već te pratim na GFC-u, na FB-u pod imenom Fashion Dubrovnik, mail je fashion.dubrovnik@gmail.com, a bilo bi fora dobiti ovaj leopard uzorak (mada bi me u biti razveselio bilo koji) :)

    http://littlefashioncat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. @Aurora - i meni je Fashion icon naj!:)
    @ fashion Dubrovnik - hvala draga i sretno!
    Thank you for enrolling ladies - good luck to you all!

    ReplyDelete
  12. Marina Bogunović
    marinabogunovic@gmail.com

    Fashion Icon je baš po mom ukusu ;)

    ReplyDelete
  13. ines talaja
    ines.talaja@gmail.com

    The wild cat za mene :))

    ReplyDelete
  14. Marija Kunac
    krle85@hotmail.com

    Pratim te i preko GoogleFriend, i naravno like na Facebook-u za tebe, a Ženski rokovnik i ja se družimo već neko vrijeme.

    A rokovnik po mom ukusu je WILD CAT, jer sam i ja u dosta slučajeva divlja :) <3

    ReplyDelete
  15. Doris Funčić
    doris.funcic@gmail.com
    ide lajk na sve :)
    rokovnik broj 1 :)

    ReplyDelete
  16. Ljiljana Topličanec
    ljiljana.toplicanec@gmail.com
    The wild cat

    ReplyDelete
  17. Ira Sanja Burojević
    ira_sanja@hotmail.com

    Lajkala sam sve i pratim preko GFC! ;)

    Glama Mama <3 -predivan je, kao i sve tvoje kombinacije, ali ova je baš po mom ukusu!

    ReplyDelete
  18. Dženita Suljkanović
    dzenidzana@gmail.com

    Glama mama

    super blog, btw :)

    ReplyDelete
  19. Divni su, upravo sam dobila divnu ideju za rodjendanske poklone frendicama. :)
    Najljepsi mi je Fashion icon
    Amila, laamilaca@gmail.com
    Pratim na FB obje stranice.

    ReplyDelete
  20. Drage dame - hvala Vam na prijavama i lijepim rijecima za blog :) Sretno svima jos jednom!

    ReplyDelete
  21. Mia Bašić
    slatka.jagodica (at) gmail.com

    Pratim i preko Facebooka i preko GFC kao Slatka Jagodica. :)

    Rokovnik broj 4, The wild cat, molim. :)

    ReplyDelete
  22. Marija Deanković

    it.is.i.marija@gmail.com

    Glama mama mi je predivan!!! :)

    ReplyDelete
  23. ljubičasti rokovnik je pogodak..

    Suzana Formanjuk
    elesha17@yahoo.com

    ReplyDelete
  24. Svi su rokovnici savršeni. Teško je odabrati ali ipak neka ovaj put moj izbor bude br. 4 :-)

    Nataša Brnčić
    natasari@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Andrea Čretni
    monica.bell22@gmail.com
    Glama mama :)

    GFC : Andrea
    FB: Andrea Čretni (like-ala obje stranice)

    ReplyDelete
  26. Glama mama! =)

    Marija Zivkovic
    marijaz90@gmail.com

    ReplyDelete
  27. steta sto nemogu da ucestvujem :( cute giveaway!

    fashionableroad.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Nina - mozes ako ti nije problem sto je na hrvatskom jeziku :) Nije mi problem poslati ga bilo gdje, ogranicenje je bilo zbog jezika. :)

    ReplyDelete
  29. Glama mama

    Marina Fot
    sweet_girl.os@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. Glama Mama :)

    Super blog, drago mi je što sam ga otkrila!!

    bakic.ivana@gmail.com
    Ivana Bakić Koceic

    ReplyDelete
  31. eh, da- both steps completed !!

    ReplyDelete
  32. Nikada nista nisam osvojila al se nadam i nadam. Mislim pozitivno o the Wild Cat! To sam ja.
    lejlla.t@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Lajkala i napisala, dakle, ispunjeni uslovi :) sretno svima i blago dobitniku..

    ReplyDelete
  34. Gianna Mihaljevic
    mielynna@gmail.com
    GLAMA MAMA <3

    ReplyDelete
  35. Antonia Juras
    antonia.juras@gmail.com

    Glama mama mi je naj.

    ReplyDelete
  36. GFC: jelena horvat
    E-mail: jelenahorvat24@gmail.com
    Facebook: Horvat Jelena

    Najviše mi se sviđa Lepoard print. :DD

    ReplyDelete
  37. Ljucibasti :-), all tasks done! :-) Kika (kristina.kranjac@gmail.com)

    ReplyDelete
  38. Magdalena Pongrac
    maggiepon@gmail.com
    Fashion icon!
    Pozdrav ;)

    ReplyDelete
  39. Gfc name: jelena*
    E-mail: jelena.gnjec@gmail.com
    Fan sam na Facebooku.
    Ime: Jelena Gnječ
    Izbor: The wild cat ;)

    ReplyDelete
  40. Hy!

    Baš sam si razmišljala da li ćeš imati nagradnu za planere, prvi put kad si pisala o njima :)

    meni se sviđaju:
    Le freak c’est chic i The wild cat - da dobijem bilokoji od njih bila bi jako happy! :*

    Martina Kravaršćan
    finamartina@gmail.com

    (sva lajkanja su obavljena)

    ReplyDelete
  41. @Gear - slobodno se prijavis :) Odlicni su.
    @Martina - obecala sam darivanje pa je i red da obecanje odrzim ;) Hvala na prijavi i komentaru.
    Sretno!

    ReplyDelete
  42. Jadranka Čretni
    jadranka.cretni@gmail.com

    The wild cat

    GFC: Jadranka
    FB: Jadranka Čretni (Like-ala sam La Passion pour la Fashion & Ženski rokovnik Facebook fan pages)

    ReplyDelete
  43. pratim te kao Eleonora Della Bernardina
    eleonora.dellabernardina@gmail.com
    želim rokovnik pod br. 3

    ReplyDelete
  44. Hej...Meni je divan fashion icon.

    Pratim te kao Dijana Kokot

    Mail dijana@spauvasemdomu.com

    ReplyDelete
  45. GFC: Dayala
    Fejs: Blue Panther Sandrinne
    Ime: Sunčica Lovković
    Mail: suncica-negra(at)vip(dot)hr
    Rokovnik: The wild cat

    ReplyDelete
  46. Pratim te kao Vlatka.
    Najviše mi se sviđa Le freak c’est chic.
    jilduz@gmail.com
    Vlatka Kranjčević

    ReplyDelete
  47. Svi su apsolutno divni, al broj 1 je broj 1! :)
    Pratim na sve strane i tebe i rokovnike XD Irena Ban
    irena-ban@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Fashion icon, favorit xoxo
    marina.fiser@gmail.com
    Marina Fiser

    ReplyDelete
  49. ja sam mama, glama mama i baš bi ovaj rozi
    pratim te preko facebooka kao Senka Sović Marijo Kleš
    seny_69@hotmail.com
    Senka Sović

    ReplyDelete
  50. Le freak c’est chic ili Glam Mama for me, please :-))
    krmpotic.marina@gmail.com, pratim pod imenom Marina Krmpotić ;)

    ReplyDelete
  51. Fashion Icon je tako divan <3
    Na telefonu imam sto aplikacija ali ništa nije ravno papiru, pogotovo ovako fino zapakiranom ;))

    Lajkala sve, ime & FB ime:
    Mirta Petrić
    mirtapetric@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Pratim te kao Marija Vukoje .. :)
    e-mail: marija.vukoje@net.hr
    lajkala sve... :)
    hvala unaprijed :)

    ReplyDelete
  53. Ime i Prezime: Suzana Perić Stivi
    E-mail: suzanastivi@gmail.com

    Meni su super sve, ali baš kada bi morala izabrat onda bi rekla "Glama mama" Le freak c’est chic

    ReplyDelete
  54. Pozdrav :)

    super blog, drago mi je što sam ga otkrila :)

    Najviše mi odgovara Fashion icon ;)

    Lajkala na faceu

    Gfc - gia

    rocothecat@hotmail.com

    Ivana Marić

    ReplyDelete
  55. Meni je najljepši ružičasti rokovnik.
    Anita Mišak
    anita.misak@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Najljepši mi je Fashion Icon.
    GFC: Violet Fairy
    mail: tajcy555@gmail.com

    lajkala sam na fejsbuku kao Tajana Čuljak

    ReplyDelete
  57. Svi su predivni, ali naj mi je Le freak c’est chic.
    Marinela Zrinščak
    mzrinscak@ufos.hr

    ReplyDelete
  58. predobri rokovnici:)
    dvoumim izmedu rozog sa tockicama i the wild cat ;)

    GFC:principessa
    FB: Janja Legan
    E-mail: janja.legan1205@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Rokovnici su mrak :))
    Ako već moram birati, favorit mi je WILD CAT.
    Inače sve pohvale za blog...super je..i naravno hvala za predivan giveaway.
    Pozdrav!!

    GFC:Bobana
    FB:Slobodanka Ostojić-Jović
    e-mail:bobana.jovic@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Sviđa mi se wild cat! No i ostali su savršeni i taman mi trba jedan podhitno!

    IVANA ZRINŠČAK
    FB:MARIN IVANA ZRINŠČAK

    LAJKALA SAM OBJE FB STRANICE

    ivana.tom@windowslive.com

    ReplyDelete
  61. gabrielle24@gmail.com
    Gbarijela Pekarik

    Le freak c’est chic ;)

    ReplyDelete
  62. Može, Glama mama :)
    Dvije navedene FB stranice već pratim ;)
    Rokovnici su ooodlični!!!!!

    FB: Mirela Jerkan
    GFC:Mirela
    e-mail:mirela.jerkan@gmail.com

    ReplyDelete
  63. Svi su odlicni, al' odabrat cu Le freak c’est chic

    Željana Frana
    lela55@yahoo.com

    lajkala obje fb LelaSt

    ReplyDelete
  64. Evo mi inspiracije za poklone! Odlicno!

    Pratim i face i GFC ( Loli S. )

    Glama Mama :)

    Suzana Ljubas
    lilly-vannily@hotmail.com


    http://manirmakeupandstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. agneza oršić
    aorsic2105@gmail.com

    svi su mi lijepi

    ReplyDelete
  66. Kad sam vidjela Eiffelov toranj na slici kod prvog, druge nisam ni gledala :)
    Lajkala sam obe stranice kao Marina M.B. i pratim te na gfc kao Marina D.
    isollea at gmail dot com

    ReplyDelete
  67. Morana Žunić
    zunic.morana@gmail.com

    Svi su odlični, ali meni nekako naj Glam mama.

    Sretno svima! :)

    ReplyDelete
  68. Jedan od ovih planera sam htjela naruciti prosle godine ali sam zakasnila. Mislila sam ga kupiti obavezno ove godine, ali bi bilo zgodnije osvojiti ga ovako :P

    Pratim obje stranice na fb kao Mala Bijela Gospođica i via GFC kao Lejla Beba.
    The wild cat je jedan od mojih favorita :)
    hot_lelych(at)hotmail(dot)com

    ReplyDelete
  69. Suzana Pižeta
    suz.pizeta@gmail.com
    Rokovnik: Fashion icon

    facebook:Susana Pizeta

    ReplyDelete
  70. Svjetlana Mirković

    svjetlana0@gmail.com

    Voljela bih osvojiti -The wild cat:))

    ReplyDelete
  71. Slavica Sb preko facea i GFC

    gda.slavica@gmail.com

    Rokovnik koji mi se najviše sviđa je-Fashion icon!:)

    ReplyDelete
  72. Sviđa mi se Fashion icon (:
    Lora Vran
    loravran@hotmail.com

    ReplyDelete
  73. Ana Surdilovic
    anasurdilovic@yahoo.com

    Leopard! :)

    ReplyDelete
  74. Marija Sikavica
    marija_hedonist@hotmail.com
    3. :))

    ReplyDelete
  75. Kristina Omerović
    kristinaomerovic@yahoo.com

    The WIld cat :D:D

    ReplyDelete
  76. Marie D.
    GFC: mare816
    mare816(at)gmail(dot)com
    Na FB sam lajkala sve, za 2011. godinu imam zeleni Zenski rokovnik i za iducu mi se jaaaako svida Le freak c’est chic, oh la laaa... ide mi uz ime:)

    ReplyDelete