Sunday 27 November 2011

Fancy giveaway!


As I promised, I have organized a worldwide giveawaytogether with fabulous designer of Fensice unique jewelry Desire Crnković, interview with whom I did several weeks ago, and you can read it here.

This fabulous young designer and quite successful business women and I decided to reward you, my readers and her fabulous customers with this valuable and unique Fensica sheep.

As she said in her interview Desire pays special attention and hand makes each and every detail on her Fensica’s as if she is making it for herself or her friends to wear.

Here are the looks I put together inspired by some of my favorite Fensice sheep.


Fensica sheep on the first photo in this post, with Swarovski crystals is the one you can win by participating in this worldwide giveaway which starts today November 28th, 2o11 and it will end on midnight on December 5th, 2011.

In order to be eligible to win this gorgeous Fensica sheep you need to do three simple steps listed below:

1.Like Fensice page on Facebook.
2.Follow my blog on Twitter: La__Kat & via Google Friend connect (right column)
3.Write down the comment on this post containing your email & the name you would give to your Fensica sheep.

Good luck to you all lovelies!

Fensica sheep might be a great Christmas gift for the ladies in your family! Price list is here, delivery is worldwide.

Photobucket

17 comments:

  1. lijepa mi je ova roza haljina!
    kristina sjajna!

    ReplyDelete
  2. Hej, pratim Fensice na Facebooku, a tebe preko GFC i Twittera. :) Svojoj Fensici bih dala ime Lola Belle.

    ReplyDelete
  3. I ja sudjelujem, pomalo razočrana jer nije rokerska :D
    sve vas pratim svigdje kao Maybe(GFC)/Maybe's New start na FB ili TL.
    dala bi joj ime "Papica" zbog roze mašnice!

    ReplyDelete
  4. Like na FB za Fensice, pratim La Kat preko GFC, FB i Twitter-a.
    Diya - bi bilo ime moje Fensice, jer su slatke kao moja mjesec dana stara sestricna Dija :)

    ReplyDelete
  5. Sretno djevojke! Super imena! :)

    ReplyDelete
  6. Predivna su :)

    Dala bih joj ime Barbara (po jednoj divnoj osobi :) )

    mail: andrea.djk@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Cure - pisite mi email adrese! :)

    ReplyDelete
  8. Ovčica je super :)
    znam da je roza al ja bih je zvala moj mali pekmezić..čisto iz nekih sentimentalnih razloga ;)

    mail: vedrana.balic1@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Ja bi fensicuuu <3 <3
    Dala bi joj ime Hope ,što znači nada :) Zato što svatko u životu treba svjetlu točku i nadu za boljim sutra.

    e-mail : ivona.murkovic@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. mail : monica.bell22@gmail.com
    FB : Andrea Čretni
    GFC : Andrea
    Twitter : monica_bell22

    Ovčicu bih nazvala Nelly :)

    ReplyDelete
  11. La Fensica je La preslatka :-)

    Moja će se zvati Lili...paše joj uz haljinu :-)))

    mail: vukelic.anita@gmail.com

    Anita

    ReplyDelete
  12. Dala bih joj ime Modesta jer još ne postoji Fensica s tim imenom :*

    modestasplit@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. Fensica je preslatka! Želim jee! ♥

    Pratim te na:
    FB: Sabina Miller
    Twitter: @sabinam_22
    GFC: Sabina M
    e-mail: bella.pink@live.com

    Mojoj fensici bi dala ime Blair, jer sa rajfom podeseća me na Blair iz serije Gossip Girl. :)

    ReplyDelete
  14. ofca jer se i tako zovem sa frendicama....pa neka bude to moja ofca..:)
    zzujic@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Tebe i Fensice pratim na Facebooku, a tebe jos i preko GFC i na Twitteru. Ovcici bih dala ime Dolly:-D
    mare816(at)gmail(dot)com

    ReplyDelete
  16. Amazing! Specially love the third image ;-)!!!!!!!
    Thanks a lot for your sweet comment, you have a new follower, let's follow each other!
    XOXO
    Puchi

    ReplyDelete
  17. Kada vidim prelijepu Desire tada pomislim kako ce moja mrvica biti tako lijepa, borbena i sposobna... s obzirom da je ovcica u horoskopu voljela bih joj pokloniti ovo lijepo remek djelo za Bozic... a nazvali bi ju "Vila"... jer ta slova za nju imaju posebno znacenje... puuuuno srece i uspjeha od srca vam zelimo!!

    ReplyDelete